dimecres, de febrer 24

CADENA DE AMISTAT

Fent-li una visita a Evelyn he trobat una nova cadena de l'amistat que comença a funcionar. Si vols participar tens que fer un comentari a aquesta entrada i jo com intercanvi enviare un regalet a les 5 primeres participans, donant-me com a temps un any. .Vosaltres a la vegada heu de fer el mateix amb altres 5 persones . Una de les condicions es que publiqueu aquesta imatge al vostre blog i feu saber de on l'heu tret.. Us animeu?
-------------------------------------

Haciendole una visita a Evelyn me he topado con un nueva cadena de la amistad. Si quereis participar teneis que hacer un comentario en esta entrada y yo os enviare un regalito como intercambio a las 5 primeras participantes en el transcurso de un año. Vosotras a la vez teneis que hacer lo mismo con otras 5 personas. Una de las condiciones es que publiqueis la imagen en vuestro blog detallando de donde la habeis sacado. Os animais?

2 comentaris:

Ana Miranda ha dit...

Hola Ana, gracias por tu visista, no conocía tu blog, a partir de ahora te incluyo en mi lista. Un abrazo

OscuraFantasía ha dit...

Hola wapisima me encanta tu blog me apunto a la cadena de favores ahora lo pongo en mi blog mi email: marys.22@hotmail.com besoss wapisima =)

quina hora es?


widgets gratuitos

uno,dos,tres.....


Contador gratis

QUIN TEMPS FARÀ AVUI?...I DEMÀ?