dijous, de gener 5

TORTELL DE REIS/ROSCO DE REYES

Per fí ja arriba la nit de Reis i ja tenim el Tortell!!. La foto no ha surtit gaire bé però al natural te una pinta....per llepar-se els dits!/ Por fin ha llegado la noche de Reyes y ya tenemos Rosco!. La foto no ha salido bien pero al natural tiene una pinta...para chuparse los dedos!!!
Posted by Picasa

ENCÀRREG PER REIS/ ENCARGO PARA REYES

Un encàrreg per Reis, unes "@niusk@s ATS"/Encargo para Reyes, unas "@niusk@s ATS"

dijous, de novembre 24

UN NUEVO INTERCAMBIO

El mundo de Raquel organiza un intercambio muy original. Pasad a ver su blog donde teneis todos los detalles.

dimecres, d’octubre 19

UN COIXÍ PER LA PAU

Ja han passat uns dies, l'Aitana a fet 10 anys i com ja està feta tota una doneta, amb bona ajuda de "mami Andrea" que em va donar la idea i quatre detalls, li he fet un coixí per adornar el seu llit amb el símbol de la Pau, i...sembla que li ha agradat molt!. Espero que el gaudeixis molt de temps Aitana!

divendres, de maig 27

CORBATER

Una amiga em va dir...Que podries fer per penjar les corbates al armari i tenir-les endresades?...et voilà!
Vaig possar a funcionar el "coco"...i aqui teniu el corbater, que si m'apureu molt també ens pot servir per penjar mocadors...
Està fet amb roba de cotó a contrast amb marró i verds, amb unes mides aproximades de 30x50 i les anelles estan forrades amb fil perlé a ganxet.
Us agrada?. Parlem.

------------------------------------------------
Una amiga me dijo: que podrías hacer para colgar las corbatas en el armario y tenerlas ordenaditas?... Puse a funcionar mis neuronas y... aquí teneis el resultado, un corbatero que también podemos utilizar para colgar foulards. Esta hecho con tela de algodón en contraste marrón y verde, con medidas aprox. de 30x50. Las anillas están forradas con hilo perlé a tono en ganchillo. Os gusta?...Hablemos!

divendres, de febrer 11

GATA i LLUNA

Fa dies que no escric res però es que estic enfeinada en un nou projecte. Hem creat, una amiga i jo, la nostra marca "gata i lluna" i us convido a que passeu pel nostre blog per veure les nostres cosetes. Petons a tot@s
--------------------------------------------------------

Hace dias que no escribo nada y es que estoy liada con un nuevo proyecto. Una amiga y yo hemos creado nuestra marca "gata i lluna" y os invito a que paseis por nuestro blog para ver nuestras cositas. Besotes.

dimarts, de setembre 7

SORTEO DE MAGGI CO'S VILLAGE

No us perdeu el sorteig que fa la nostra amiga de Maggi Co's Village. Val la pena, passeu pel seeu blog i apunteu-vos!
----------------------------------

No os perdáis el sorteo que hace nuestra amiga de Maggi Co's Village. Vale la pena, pasar por su blog y apuntaros!

HOOLA A TODAS!!!!!

Avuí, després de les vacances d'estiu, com moltes famílies...ja han tornat els nens a l'escola!!!! Tot torna a la normalitat poquet a poquet.
Bé, porto mooolts dies sense escriure res al blog. la veritat es que l'he tingut una miqueta abandonat igual que les meves aficcions i es que aquest estiu ha estat bastant intens i no he tingut temps per casi res.
Trobo molt a faltar les meves coses com el punt de creu, la costura, las manualitats...i m'he proposat tornar-hi a partir d'avui.
Vaig fent alguna que altre ullada als blogs de totes vosaltres, encara que no he fet cap comentari.
Sí, a partir d'avuí tot torna a començar!

----------------------------------------------------

Hoy, después de las vacaciones de verano, como muchas familias ... ya han vuelto a los niños a la escuela!! Todo vuelve a la normalidad poco a poco.
Bueno, llevo muuchos días sin escribir nada en el blog. la verdad es que lo he tenido un poco abandonado al igual que mis aficiones y es que este verano ha sido bastante intenso y no he tenido tiempo para casi nada.
Echo mucho de menos mis cosas como el punto de cruz, la costura, las manualidades ... y me he propuesto volver a partir de hoy.
Voy haciendo alguna que otra ojeada a los blogs de todas vosotras, aunque no he hecho ningún comentario.
Sí, a partir de hoy todo vuelve a empezar!

divendres, de juny 18

COM AFEGIR UN DISSENY DE FELTRE A UNA JAQUETA



Fa dies que no faig res, i avui torno a "enganxar-me" al blog.
Aquí podeu veure com es possible transformar una jaqueta senzilla i convertir-la en una obra d'art amb el feltre. Va ésser la primera vegada que ho feia i em va agradar moltíssim el resultat.

dilluns, de març 8

MAS COSITAS

Bon i nevat dia a tots,
Per aqui teniu un parell de samarretes que vaig tunear per un aniversari d'uns amiguets del meu fill.
Besotes.
--------------------------
Buenos y nevados dias a todas,
Ya veis por aqui tengo un par de camisetas que estuve tuneando para un aniversario de amiguetes de mi hijo. No quedaron mal, n'est pas?


Posted by Picasa

dimarts, de març 2

PER AQUI VAIG...

Bon dia a totes,
Porto uns dies sense publicar res però vaig passant a veure els vostres blogs. tinc varies coses per penjar al blog i a la que tingui un ratet us ensenyo. Petonets a totes.

----------------------

Buenos dias a todas,
Llevo algunos dias sin publicar nada pero voy pasando por vuestros blogs. Tengo varies cosas para poner en mi blog y a la que tenga un ratito os lo ensenyo. Besotes

dimecres, de febrer 24

CADENA DE AMISTAT

Fent-li una visita a Evelyn he trobat una nova cadena de l'amistat que comença a funcionar. Si vols participar tens que fer un comentari a aquesta entrada i jo com intercanvi enviare un regalet a les 5 primeres participans, donant-me com a temps un any. .Vosaltres a la vegada heu de fer el mateix amb altres 5 persones . Una de les condicions es que publiqueu aquesta imatge al vostre blog i feu saber de on l'heu tret.. Us animeu?
-------------------------------------

Haciendole una visita a Evelyn me he topado con un nueva cadena de la amistad. Si quereis participar teneis que hacer un comentario en esta entrada y yo os enviare un regalito como intercambio a las 5 primeras participantes en el transcurso de un año. Vosotras a la vez teneis que hacer lo mismo con otras 5 personas. Una de las condiciones es que publiqueis la imagen en vuestro blog detallando de donde la habeis sacado. Os animais?

dilluns, de febrer 15

OCELLETS ENAMORATS?

Aquesta labor es un regal per una persona que necessita tenir molt aviat una parella per compartir les seves penes i les seves alegries. A veure si li dona sort!

.............................................................................

Esta es una labor que le regalé a una persona que necesita tener muy prontito alguien que la quiera un poquito. A ver si le da suerte.

os paso el esquema por si os apetece hacerlo, se hace muy rapidito. La resolucion no es muy buena pues lo saqué de internet.

dimecres, de gener 27

FUNDA PER EL MOVIL

Aquesta es una funda per movil fet a punt de creu i afegint-hi abaloris.
Per davant i per darrera
-------------------------
Funda para el movil con abalorios añadidos y hecho a punto de cruz

Posted by Picasa

dimarts, de gener 26

SAMARRETES


Bé, la foto no està gaire ben feta però podeu veure una samarreta que vaig personalitzar a un nen que la setmana passada va fer 1 anyet.



A mí em va agradar molt el resultat.
-----------------------------
Com podeis ver aqui teneis una camiseta tuneada para un niño que la semana pasada hizo 1 añito. A la mami le gustó mucho.
Posted by Picasa

MES ARRACADES

Arracades fetes amb gemmes naturals
-------------------------------------------------
Pendientes hechos con gemas naturales.
Posted by Picasa

ARRACADES

Que us semblen aquestes arracades?. Estan fetes amb bijuteria de colors i mides diferents amb bola de cristall al final. Maques, oi?
------------------------------------------------
Que os parecen estos pendientes. Estan hechos con bisuteria de varios colores y medidas y al final tienen una bola de cristal.


Posted by Picasa

BROCHES

Aquí teniu alguna de les cosetes que he estat fent darrerament, es una agulla de pit de feltre, plàstic i botons.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Aqui teneis alguna de las cosas que he estado haciendo ultimamente, es un broche de solapa con materiales de fieltro, plástico i botones.
Posted by Picasa

dijous, d’octubre 22

UNA NINETA.....PER UNA NINA

No fa gaires dies que vaig fer aquesta nineta...Ha estat l'aniversari d'una nena molt estimada i vaig pensar que li agradaria tenir una "copia" de ella mateixa a la seva habitació, i com li agraden els colors lilas....doncs aquí està Aitaneta...la nineta de l'Aitana.
***************************************
No hace muchos días que hice esta muñequita ... Ha sido el cumpleaños de una niña muy querida y pensé que le gustaría tener una "copia" de ella misma en su habitación, y como le gustan los colores lilas. ... pues aquí está Aitaneta ... la muñeca de la Aitana.


Posted by Picasa

CAMISETA PERSONALIZADA

No, no..no es que s'hagin caigut les lletres es que feia una mica de vent i es van moure de lloc...però com em va agradar l'efecte així ho he deixat. Que us sembla. Es un regal per un amic del meu fill. Li ha agradat molt.
Petonazos




No, no .. no es que se hayan caído las letras es que hacía un poco de viento y se movieron de lugar ... pero como me gustó el efecto así lo he dejado. Que os parece. Es un regalo para un amigo de mi hijo. Le ha gustado mucho. Besotes



Posted by Picasa

quina hora es?


widgets gratuitos

uno,dos,tres.....


Contador gratis

QUIN TEMPS FARÀ AVUI?...I DEMÀ?